Czym kierować się przy wyborze hotelu na event dla firmy
Rozmowa z Klaudią Romanowicz, dyrektor Generalną Arche Pałac i Folwark Łochów
Redakcja:. Jak duże zakwaterowanie posiada Państwa hotel dla uczestników konferencji?
Klaudia Romanowicz: Cały nasz obiekt w części pałacowej, folwark i domki to ponad 460 pokoi o różnym standardzie. Każdy z naszych Gości konferencyjnych odnajdzie coś dla siebie – Gościom ceniących sobie miejsce z duszą polecamy noclegi w części zabytkowej – pałacowej: w Pałacu, Kuchni Pałacowej, Oficynie i Wozowni; dla grup, dla których ważna jest możliwość spędzenia wspólnego czasu w mniej oficjalnych warunkach, blisko natury – polecamy nasze domki; zaś Klienci, którzy stawiają na typowe rozwiązania hotelowe mogą skorzystać z Folwarku. Bardzo często nasi klienci z racji organizacji duży Konferencji /nawet do 1000 osób/ zajmują cały nasz obiekt w pełnej konfiguracji.
Folwark z częścią konferencyjną z powodzeniem organizuje duże eventy od ponad 6 lat, czyli od momentu jego powstania. Ten rok jest dla nas wyjątkowy, ponieważ razem z zespołem przekraczamy wszelkie granice co do ilości i wielkości organizowanych eventów z ostatnich pięciu lat. Największe eventy jakie w chwili obecnej zorganizowaliśmy liczyły prawie 1000 osób! Jesteśmy z nich szalenie dumni, zakończyły się ogromnym sukcesem i pozytywnymi opiniami naszych Gości – co jest dla nas najistotniejsze. Mamy liczne grono naszych stałych klientów, które sukcesywnie poszerzamy – ubiegły rok to czas rozpoczęcia bardzo intensywnej pracy nad tym aspektem, pracę tą rozpoczynałam z moim Zespołem jeszcze jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu. Wśród naszych stałych Klientów mamy ogrom firm m.in. Adamed, Uniqa, Warta, Jysk, Reckitt Benckiser, Auto Fus i wiele innych – bardzo się cieszymy, że możemy organizować i towarzyszyć przy najważniejszych wydarzeniach topowych Polskich i Światowych firm. Ogromnym zaufaniem obdarzają nas topowe agencje eventowe – jest to również dla nas bardzo ważne. Współpraca ze specjalistami z branży to bardzo istotny element naszej pracy i bardzo cenne relacje biznesowe.
Nasz obiekt łączy ze sobą szerokie możliwości konferencyjne z sielskością 27ha terenu zielonego w sercu Nadbużańskiego Parku Krajobrazowego – jest to wyjątkowe połączenie, które zdecydowanie stawia nas jako miejsce jedyne takie w Polsce. Centrum Konferencyjne o pow. 1500 m2 z 11 salami konferencyjnymi od 38 do 845 m2 , Strefa SPA&Wellness z krytym basenem i saunami: łaźnią parową, sauną fińską i saunarium, Sala Sportowa (siłownia i fitness), Kręgielnia (2 tory do gry) – to wszystko w części Folwarku. Zabytkowa cześć to miejsce z duszą: 7 sal konferencyjnych w salonach historycznych, 2 sale w konferencyjne w Drewutni, Restauracja U Zamoyskiego, Galeria Leny Grochowskiej, Wyspa Pisarzy i poetów. To przestrzenie, gdzie zorganizujemy część szkoleniową jak i integracyjną. Taka różnorodność pozwala nam na organizacje w pełni kompleksową. Dodatkowo na czerwiec 2024 planowanie jest otwarcie nowej przestrzeni konferencyjnej – będzie to kolejne ponad 900m2 do dyspozycji naszych Klientów!
Wszystkie sale są wyposażone w pełen sprzęt AV, oczywiście przez cały czas trwania konferencji do dyspozycji naszych Gości pozostaje pomoc naszych specjalistów ds. AV oraz informatycy.
Tak jak wspomniałam wcześniej, do dyspozycji naszych gości oddajemy przepiękny teren zielony – na wyposażeniu nasze obiektu są rowery, rowerki wodne, sprzęt sportowy. Strefa SPA to nasza perełka, która pozwala zadbać nie tylko o ciało, ale i duszę po godzinach intensywnych prac podczas szkoleń. Dla osób lubiących sport i spędzanie wolnego czasu w grupie – polecamy Kręgielnie Mrowisko, boiska wielofunkcyjne, siatkę plażową czy kort tenisowy. Niewątpliwie wyjątkowe są warsztaty w Domkach Rzemieślniczych Fundacji Leny Grochowskiej, gdzie Goście moją rozwijać swoje artystyczne pasje – do dyspozycji oddajemy warsztaty w domku piekarza, domku rzeźbiarza, domku ceramika i domku tkacza.
Dziękuję za rozmowę
Rozmawiał: Robert Gołaszewski