Stanisław Dojs będzie odpowieda za komunikację marki Hyundai w Polsce, w tym za zarządzanie biurem prasowym, eventy i wspieranie działań marketingowych oraz social media.
Zajmie się polskimi premierami prasowymi nowych modeli marki. Komórka PR jest częścią działu marketingu.
Stanisław Dojs ma 19-letnie doświadczenie w branży PR. W latach 2012 - 2023 był PR managerem w Volvo Car Poland, pełniąc funkcję samodzielnego rzecznika prasowego oraz odpowiadając m.in. za relacje z mediami, eventy, content marketing i projekty specjalne. Był odpowiedzialny za medialne wprowadzanie na rynek kilkunastu modeli, żeglarskie projekty sposoringowe, eventy oraz wiele innych obszarów.
W latach 2004-2012 Dojs pracował w Multi Communications oraz Grayling Poland zbierając doświadczenia z zakresu komunikacji produktowej oraz korporacyjnej. Odpowiadał za klientów z branży FMCG, IT, elektroniki użytkowej, serwisy motoryzacyjne grupy Allegro oraz projekty infrastrukturalne. Obsługiwał takich klientów jak Philips, Knorr, Beko, Toshiba, ASUS, otomoto.pl, viaTOLL.
Przez wiele lat był także zewnętrznym autorem wielu serwisów internetowych i pism motoryzacyjnych.