Przejdź do treści
Aktualności
Lifestyle

Wsiądź na rower polskiej marki STORM!

Zdrowy tryb życia czy oszczędność czasu na dojazd do pracy lub szkoły to powody, dla których już teraz warto zastąpić samochód czy komunikację miejską, rowerem! Z rozwiązaniem i bogatą ofertą dopasowaną do potrzeb wielu Polaków przybywa marka STORM, od 2015 roku zajmująca się produkcją i montażem jednośladów.

a

Marka STORM powstała w Wielkopolsce, gdzie znajduje się również jej zakład produkcyjny. Obecnie produkuje i sprzedaje około 100 tys. rowerów rocznie i jest już jednym z liderów sprzedaży na polskim rynku. To co wyróżnia rowery marki STORM to nieprzeciętny design, szeroka gama kolorystyczna oraz wysokiej jakości komponenty użyte do produkcji.

W ciągu 8 lat zbudowaliśmy od podstaw firmę, która ciężką, organiczną pracą dołączyła do wąskiego grona liderów polskiego rynku rowerowego. Nieustannie skupiamy się na doskonaleniu jakości naszych produktów i jak najlepszym dostosowaniu oferty do oczekiwań klientów. Jesteśmy polską firmą o międzynarodowych ambicjach, której celem jest inspirowanie coraz więcej osób do aktywnego, rodzinnego stylu życia i rozpoczęcia przygody z naszymi jednośladami” – podkreśla Adam Ziętek, założyciel i właściciel marki STORM

 

Siła w nowościach rowerowych STORM

a

W ofercie marki znajduje się blisko 250 modeli rowerów turystycznych i miejskich, ponad 200 rodzajów jednośladów górskich, a także 60 modeli rowerów dziecięcych. W tym roku w asortymencie STORM pojawiała się gama nowoczesnych rowerów elektrycznych, które są jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rowerowych na świecie. W portfolio znalazły się również gravele, czyli rowery szutrowe.

a

“Rowery elektryczne to przyszłość w branży rowerowej i jesteśmy pewni, że wraz ze wzrostem ich dostępności będzie z nich korzystała coraz liczniejsza grupa klientów także w Polsce. Dlatego, wprowadzając do oferty ten rodzaj jednośladów postawiliśmy na modele o różnych specyfikacjach i designie, które zaspokoją potrzeby szerokiego grona odbiorców” – tłumaczy Adam Ziętek. Dodaje, podobnie z gravelami, które cieszą się obecnie niezwykłą popularnością wśród miłośników dwóch kółek na całym świecie. To sprzęt o wszechstronnym zastosowaniu, który przyciąga zarówno profesjonalistów, jak i osoby rozpoczynające swoją przygodę z kolarstwem, dlatego nie mogło ich zabraknąć w naszej ofercie. Tę linię rowerów będziemy konsekwentnie rozwijać.

a

Rowery STORM dostępne są w ponad 350 punktach dystrybucji w całej Polsce, w szczególności w małych i średniej wielkości miejscowościach. W najbliższym czasie marka planuje bardzo dynamiczny rozwój sieci dystrybucji, szczególnie w dużych miastach. Jej model biznesowy oparty jest na sprzedaży B2B i współpracy z wyspecjalizowanymi partnerami, którzy zapewniają najwyższy poziom obsługi sprzedażowej oraz serwisowej. Lokalizacja zakładu produkcyjnego w Polsce znacznie ułatwia i skraca czas obsługi gwarancyjnej, co jest bardzo ważnym argumentem przy wyborze marki rowerowej przez klientów.  

a

Wsparcie Ambasadorów - Roberta i Anny Lewandowskich!

Ambasadorami marki STORM są Robert i Anna Lewandowscy. Współpraca ze światowej klasy piłkarzem i jego żoną, sportsmenką, mistrzynią karate i trenerką ma na celu wypromowanie marki, a także wspieranie aktywnego, zdrowego oraz rodzinnego sposobu spędzania czasu. 17 maja br. wystartowała pierwsza kampania wizerunkowa STORM, której bohaterami są jej Ambasadorzy. Spot pod hasłem “Wyrusz w swoją drogę” oraz materiały promocyjne z wizerunkiem Ambasadorów i rowerów tej marki były rozpowszechniane na platformach online oraz w telewizji.

Naszym marzeniem było, aby zaprosić do współpracy Roberta i Annę Lewandowskich, którzy są dla nas wzorem i najlepszym przykładem na to, jak ciężką pracą oraz wzajemnym wsparciem można dojść na szczyt i spełniać swoje marzenia. Taką drogą podąża również marka STORM i jestem dumny, że dalej będziemy nią iść wspólnie – podsumowuje Adam Ziętek

Najnowsze wydanie